Tecnické udaje
Tecnické udaje...
Jawa 23 Mustang – technické údaje
Motor | |
Motor | ležatý dvoudobý jednoválec |
Chlazení | vzduchem |
Vrtání | Ø 38 mm |
Zdvih | 44 mm |
Zdvihový objem | 49,8 cm 3 |
Kompresní poměr | 9,2 : 1 |
Největší výkon | 3,5 k (2,6 kW)/6500 ot/min. |
Rozvod | pístem |
Mazání | směs 30 : 1 |
Karburátor | Jikov 2917 PSb (hl. tryska 68, tryska volnoběhu 38) |
Zapalování | setrvačníkový magnet PAL |
Světelný výkon zapalování | 20 W (od roku 1975 30W) |
Zapalovací cívka | 8 V |
Zapalovací svíčka | PAL 14–8R |
Předstih zážehu | 1,2 – 1,5 |
Vzdálenost kontaktů přerušovače | 0,4 mm |
Převodové ústrojí | |
Převodovka | třístupňová |
Spojka | dvoulamelová v olejové lázni |
Primární převod – poměr | 2,43 : 1 (14/34 zubů) |
Primární převod – řetěz | válečkový řetěz (ČZ – Favorit 3/8" x 3/8" – 44 článků) |
Sekundární převod – poměr | 4,58:1 (12/55), nebo 4,23:1 (13/55) |
Sekundární převod – řetěz | válečkový řetěz (12,7×5,2 – 109+1 článek) |
Poměr převodů: | |
1. převod | 1 : 2,94 (24/14×24/14) |
2. převod | 1 : 1,716 (24/14×18/20) |
3. převod | 1 : 1 přímý záběr |
Celkové převody: I. (sek. kolečko 13 zubů) | |
1. převod | 1 : 27,72 |
2. převod | 1 : 15,18 |
3. převod | 1 : 10,27 |
Celkové převody: II. (sek. kolečko 12 zubů) | |
1. převod | 1 : 30,03 |
2. převod | 1 : 16,44 |
3. převod | 1 : 11,13 |
Podvozek | |
Řazení | nožní pákou na levé straně |
Rám | svařovaný z ocelových trubek čtvercového profilu |
Přední vidlice | teleskopická bez tlumení, zdvih propružení 90 mm |
Zadní vidlice | kyvná vidlice, odpružení dvěma samostatnými pružícími jednotkami s kapalinovými tlumiči, zdvih propružení 85 mm |
Brzda vpředu | celonábojová bubnová, Ø 125/20 mm |
Brzda vzadu | celonábojová bubnová, Ø 125/20 mm |
Objem palivové nádrže | 8l (rezerva 0,75l) |
Spotřeba oleje | 1 : 25 |
Přední kolo | drátové na ocelovém ráfku, 16" – 1,5 A X 2 |
Zadní kolo | drátové na ocelovém ráfku, 16" – 1,5 A X 2 |
Pneumatika přední | 2,50×16" |
Pneumatika zadní | 2,75×16" |
Rozměry a hmotnosti | |
Rozvor | 1165 mm |
Celková šířka | 600 mm |
Maximální výška | 930 mm |
Celková délka | 1780 mm |
Světlost | 120 mm |
Hmotnost | 65 kg (bez paliva) |
Užitečná hmotnost | 160 kg |
Výkony | |
Největší rychlost | 60 km/h |
Největší stoupavost | 25 % |
Průměrná spotřeba paliva | 3,3l/100 km 3,2l/100 km při plném zatížení |
Výroba | |
Výroba: | 1969 – 1982 |
ČZ 175/477/01 -Technické udaje
motocykl | ČZ 175/477 |
typ | 01 (s olejovym čerpadlem) |
rok výroby | |
barva / kód | |
motor | dvoudobý, vzduchem chlazený |
počet válců | 1 |
vrtání válce [mm] | 58 |
zdvih pístu [mm] | 65 |
objem válce [ccm] | 172 |
kompresní poměr | 1:8,6 |
výkon motoru [k (kW) / ot/min] | 15 (11) / 5600 |
karburátor | Jikov 2926 SBD b |
průměr difuseru [mm] | 26 |
tryska hlavní (Solex) | 98 |
tryska volnoběhu (Solex) | 50 |
nastavení jehly šoupátka (zářez shora) | 3 |
nastavení vzduchového šroubu (otáčky od uzavření) | 3/4 |
zapalování | bateriové |
typ | PAL |
svíčka (léto / zima) | Brisk N14C / Brisk N15C |
závit [mm] | M14 x 1,25 |
vzdálenost elektrod [mm] | 0,7 |
odtrh [mm] | 0,4 |
předstih [mm] | 3 (cca) |
pracovní napětí [V] | 6 |
dynamo [W] | 75 |
typ akumulátoru | FIAMM 6N6-3B |
kapacita akumulátoru [Ah] | 6 |
hustota elektrolytu [g/cm3] | 1,28 |
uzemnění | - pól |
žárovka hlavní [W] | 15/15 |
typ patice | Ba20d |
žárovky kontolní a parkovací [W] | 2 |
žárovka koncová [W] | 5 |
žárovka brzdového světla [W] | 15 |
žárovka blinkru [W] | 15 |
pojistka [A] | 15 |
dvoucívkový regulátor napětí [V/W] | 6 / 75 |
vzdálenost kontaktů zpětného spínače [mm] | 0,5 |
vzdálenost kontaktů regulátoru napětí [mm] | 0,3 |
palivo | natural 95 |
spotřeba [l na 100 km] | 4,5 (cca) |
olej (přimazávání) | Mogul TSF |
mísící poměr | 1:40 |
olej (převodový) | Mogul Trans 90 |
obsah převodové skříně [l] | 1 |
obsah palivové nádrže [l] | 11,5 |
obsah přední vidlice [ccm] | 120 (každé rameno) |
obsah zadních tlumičů [ccm] | 47 (každý) |
převodovka | manuální |
počet stupňů | 4 |
počet lamel spojky (kovových i korkových) | 5 |
převody (primární i sekundární) | pomocí řetězu |
počet článků primáru | 54 |
počet článků sekundáru | 128 |
kolečko sek. převodu [zuby] | 16 |
rozeta [zuby] | 52 |
rám | trubkový |
pneu přední (rozměr) | 3,00x18" |
tlak [a] (sólo / pár) | 1,2 / 1,5 |
pneu zadní (rozměr) | 3,25x18" |
tlak [a] (sólo / pár) | 1,6 / 2,1 |
hmotnost stroje [kg] | 122 |
délka stroje [mm] | 1950 |
výška stroje [mm] | 1305 |
šířka stroje [mm] | 650 |
maximální rychlost [km/h] | 110 |
najeto [km] | 30000 (cca) |