DoporučujemeZaložit web nebo e-shop

Jawa a čz

Tecnické udaje

Tecnické udaje...

                    Jawa 23 Mustang – technické údaje

Motor
Motor ležatý dvoudobý jednoválec
Chlazení vzduchem
Vrtání Ø 38 mm
Zdvih 44 mm
Zdvihový objem 49,8 cm 3
Kompresní poměr 9,2 : 1
Největší výkon 3,5 k (2,6 kW)/6500 ot/min.
Rozvod pístem
Mazání směs 30 : 1
Karburátor Jikov 2917 PSb (hl. tryska 68, tryska volnoběhu 38)
Zapalování setrvačníkový magnet PAL
Světelný výkon zapalování 20 W (od roku 1975 30W)
Zapalovací cívka 8 V
Zapalovací svíčka PAL 14–8R
Předstih zážehu 1,2 – 1,5
Vzdálenost kontaktů přerušovače 0,4 mm
Převodové ústrojí
Převodovka třístupňová
Spojka dvoulamelová v olejové lázni
Primární převod – poměr 2,43 : 1 (14/34 zubů)
Primární převod – řetěz válečkový řetěz (ČZ – Favorit 3/8" x 3/8" – 44 článků)
Sekundární převod – poměr 4,58:1 (12/55), nebo 4,23:1 (13/55)
Sekundární převod – řetěz válečkový řetěz (12,7×5,2 – 109+1 článek)
Poměr převodů:
1. převod 1 : 2,94 (24/14×24/14)
2. převod 1 : 1,716 (24/14×18/20)
3. převod 1 : 1 přímý záběr
Celkové převody: I. (sek. kolečko 13 zubů)
1. převod 1 : 27,72
2. převod 1 : 15,18
3. převod 1 : 10,27
Celkové převody: II. (sek. kolečko 12 zubů)
1. převod 1 : 30,03
2. převod 1 : 16,44
3. převod 1 : 11,13
Podvozek
Řazení nožní pákou na levé straně
Rám svařovaný z ocelových trubek čtvercového profilu
Přední vidlice teleskopická bez tlumení, zdvih propružení 90 mm
Zadní vidlice kyvná vidlice, odpružení dvěma samostatnými pružícími jednotkami s kapalinovými tlumiči, zdvih propružení 85 mm
Brzda vpředu celonábojová bubnová, Ø 125/20 mm
Brzda vzadu celonábojová bubnová, Ø 125/20 mm
Objem palivové nádrže 8l (rezerva 0,75l)
Spotřeba oleje 1 : 25
Přední kolo drátové na ocelovém ráfku, 16" – 1,5 A X 2
Zadní kolo drátové na ocelovém ráfku, 16" – 1,5 A X 2
Pneumatika přední 2,50×16"
Pneumatika zadní 2,75×16"
Rozměry a hmotnosti
Rozvor 1165 mm
Celková šířka 600 mm
Maximální výška 930 mm
Celková délka 1780 mm
Světlost 120 mm
Hmotnost 65 kg (bez paliva)
Užitečná hmotnost 160 kg
Výkony
Největší rychlost 60 km/h
Největší stoupavost 25 %
Průměrná spotřeba paliva 3,3l/100 km
3,2l/100 km při plném zatížení
Výroba
Výroba: 1969 – 1982


ČZ 175/477/01 -Technické udaje

motocykl ČZ 175/477
typ 01 (s olejovym čerpadlem)
rok výroby  
barva / kód

motor dvoudobý, vzduchem chlazený
počet válců 1
vrtání válce [mm] 58
zdvih pístu [mm] 65
objem válce [ccm] 172
kompresní poměr 1:8,6
výkon motoru [k (kW) / ot/min] 15 (11) / 5600

karburátor Jikov 2926 SBD b
průměr difuseru [mm] 26
tryska hlavní (Solex) 98
tryska volnoběhu (Solex) 50
nastavení jehly šoupátka (zářez shora) 3
nastavení vzduchového šroubu (otáčky od uzavření) 3/4

zapalování bateriové
typ PAL
svíčka (léto / zima) Brisk N14C / Brisk N15C
závit [mm] M14 x 1,25
vzdálenost elektrod [mm] 0,7
odtrh [mm] 0,4
předstih [mm] 3 (cca)

pracovní napětí [V] 6
dynamo [W] 75
typ akumulátoru FIAMM 6N6-3B
kapacita akumulátoru [Ah] 6
hustota elektrolytu [g/cm3] 1,28
uzemnění - pól
žárovka hlavní [W] 15/15
typ patice Ba20d
žárovky kontolní a parkovací [W] 2
žárovka koncová [W] 5
žárovka brzdového světla [W] 15
žárovka blinkru [W] 15
pojistka [A] 15

dvoucívkový regulátor napětí [V/W] 6 / 75
vzdálenost kontaktů zpětného spínače [mm] 0,5
vzdálenost kontaktů regulátoru napětí [mm] 0,3

palivo natural 95
spotřeba [l na 100 km] 4,5 (cca)
olej (přimazávání) Mogul TSF
mísící poměr 1:40
olej (převodový) Mogul Trans 90
obsah převodové skříně [l] 1
obsah palivové nádrže [l] 11,5
obsah přední vidlice [ccm] 120 (každé rameno)
obsah zadních tlumičů [ccm] 47 (každý)

převodovka manuální
počet stupňů 4
počet lamel spojky (kovových i korkových) 5
převody (primární i sekundární) pomocí řetězu
počet článků primáru 54
počet článků sekundáru 128
kolečko sek. převodu [zuby] 16
rozeta [zuby] 52

rám trubkový
pneu přední (rozměr) 3,00x18"
tlak [a] (sólo / pár) 1,2 / 1,5
pneu zadní (rozměr) 3,25x18"
tlak [a] (sólo / pár) 1,6 / 2,1

hmotnost stroje [kg] 122
délka stroje [mm] 1950
výška stroje [mm] 1305
šířka stroje [mm] 650
maximální rychlost [km/h] 110
najeto [km] 30000 (cca)