Tipy a rady
Startování motocyklu:
Musíme otevřít benzinový kohoutsměrem dolů, není-li v nádrži dostatek paliva, otevřeme reservu směrem nahoru.
Zmáčknutím přeplavovacího kolíku přeplňíme plovákovou komoru karburátoru. Přeplavení poznáme podle odporu na rřeplavovacím kolíku, nebo vytékáním paliva z plovákové komory. Při startu teplého motoru karburátor nepřeplavujte.
Plynovou rukujeť otočíme cca o půlku jejího chodu.
S vyplou elektrikou, cca 3x prošlápneme startovací páku (na pravé straně motoru).
Zapneme elektriku a sešlápnutím startovací páky motor naskočí (snad...:)...).
Rozjíždění:
Zmáčkneme páčku spojky(na levé straně řidítek), zvyšte nepatrně otáčky motoru a zařaďíme první rychlostní stupeň radící pakou na levé straně motoru, směrem na horu.Páčku spojky pomalu pouštíme a jakmile ucítíme záběr spojky a počátek pohybu, zrychlíme pohyb motocyklu zvýšením otáček motoru. Rozjezd pak dokončíme pozvolným plyným uvolněním páky spojky a zvyšováním otáček motoru.
jakmile má motor vyskoké otáčky(no prostě už to začíná hodně řvát), ubereme plyn, zmáčkněte spojku, dejte druhý rychlostní stupeň (směrem dolů), přidejte plyn a zárověň pusťtě spojku.
stejným způsobem dáme i třetí rychlostní stupeň.
Zastavení:
uzavřeme plynovou rukojeť.přibrzděním snížíme rychlost.
zmáčkněte páčku spojky a postupně zařadníme neutrál mezi 1. a 2. rychlostním stupněm a dobrzdíme motocykl.
nebudeme-li pokračovat v jízdě, vypneme motor posunutím páčky do leva.
Uzavřeme benzínový kohout do vodorovné polohy.